Bloggar från mobilen.

Har inte gått upp ur sängen än. Ligger och lyssnar på musik och bloggar från mobilen. Har sovit toppen inatt igen. Jag tyckte det till och med var skönt att duscha igår. Önskade att sådana här perioder utan ångest kunde vara längre. Men man får försöka leva i nuet och njuta av stunden som den är. Imorgon ska jag till Gbg. Ska träffa mun psykolog som jag har hos familjevårdstiftelsen. Ska dit igen på tisdag. Då ska vi ha ett team möte. Då ska jag ta upp att jag vill hem och hälsa på. Vilket jag vet att jag får, men din vill bara att jag ska hem och vara hemma i 2 dagar första gången. Wtf! Jag åker inte hem så långt och stannar hemma så liten stund. Jag har inte träffar dom dör hemma på ett halvår. Vill dom att jag ska bo hos en familj så får dom skärpa sig. Jag gör ju ende det här frivilligt. Okej, jag har tvångsvård till den 31:a, men det här med familjehem kommer vara frivilligt för mig efter tvångsvården. Och jag vill verkligen att set här ska gå vägen. Tror det kan hjälpa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0