En heldag i Färjestaden.

Igår vart det en heldag med Camilla i färjestaden. Allt var toppen förutom att cykeln min gick sönder och att pizzerian Shippnja som vi åt på var värdelös. Och dum som vi var ville vi ge dom en chans till åt och våran middag där också. :/ Annars strålade solen och vi spelade minigolf, satt vid Färjestadens hamnen och läste tidningar och badad på Färjestadens badstrand. Det var toppen härligt :)
Önskade att jag hade smörjt in mig för idag har man ont lite här och där över hela kroppen. :/
 
 
Mitt internet vill inte funka så bra just nu. Så kan tyvärr inte lägga upp bilder. Men det kommer se.
Försövrigt är det en "gömma sig under täcket dag"
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0