Sovit middag.

Efter en sömnlös och en relativt tidig uppgång med en lång promenad så ville inte mina ögonlock hålla sig upp när klockan började närma sig 16:00. Så det vart en liten sovmiddag nu på eftermiddagen. För övrigt så har jag haft en ångestfri dag. Men nu när jag vaknade upp så hade jag en kraftig ångest, som just nu håller på att avta helt, vilket är skönt. Men till min stora fråga. Varför är det så? Näsan 95% av alla gånger man vaknar mår man piss??
 
För övrigt vill jag inte klaga alls. Trots att jag sitter här en helg långt bort från alla jag känner utan pengar (eftersom jag glömde lägg och kort på Öland). Så länge jag inte har ångest så är jag så jävla tacksam!! ♥
 
Jag har fått höra att gymmet, kina resturangerna och Thai resturangerna här i vårgårda ska vara riktigt bra. Så det måste man ju prova på så fort man har pengar till det :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va snygg

Svar: Tackar! Men vem är du? ;)
lellardig.blogg.se

2012-07-13 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0