Team möte med familjevårdstiftelsen.

Imorse vaknade jag upp hos mina systrar, eller ja snarare hemma hos henne som dom är personlig assestent till. Trots en ångest full och vaken natt så mådde jag bra på morgonen. Min syster Malin målade naglarna på mig och berättade glatt om sin lilla flört som hon skaffat. Tror att det är mer än en flört! ;) ♥ Glad för hennes skull, att hon blivit kär! Vill oxå! *hihi*
 
Idag har jag, familjen och familjevårdstiftelsen haft möte. Riktigt tungt men samtidigt riktigt trevligt möte. Vart lite fel igår, saker hände som inte borde hänt. Men nu är det bortstädat kan man säga. Man får ta med det som en erfarenhet. Anneli hade gjort en jätte god fisk gratäng med spenat, tork, räkor... m.m. Sen efter det fick vi jätte goda bakelser. Jag tog bara en liten, fast jag ville ha två ;) Efter det så vart det en promenad ner till stranden. Anneli talade mycket gott om mig och berättade även att hon älskar mig. Här har vi verkligen inte svårt för att visa känslor. *hehe* Solen strålade idag och jag känner bara vilken tur jag har haft! ♥
Lite bilder som jag tagit idag.
 
 
 
 
 
 
 
 

Jag skall lära mig leva igen
hitta vägen ut
kanske en vän
som alltid finns där
och står ut med mig som jag är

Jag har sprungit åt olika håll
i min rastlöshet
utan kontroll
tills känslorna frös
och min ångest blev skoningslös
Hjälp mig att leva
det finns kanske ett sätt
om jag går i cirklar
så visa mig rätt
Jag har sett mycket mer än du tror
och betalt min skuld
fast den var stor
Vem hjälpte mig då
när jag nådde mitt Status Quo
Jag har svikit och ångrat en del
men förstår ändå
hur det blev fel
Nu frågar jag dig
finns det ännu plats för mig

Hjälp mig att leva
det finns kanske ett sätt
om jag går i cirklar
så visa mig rätt
Hjälp mig att leva
det känns som jag är klar
viljan är mitt vapen
och lusten finns kvar

Hjälp mig att leva...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0