Döden i vitögat.

Hade riktigt svårt att sova inatt och när jag väl somna så drömde jag massa mardrömmar. Druktning, hägning, galna kosjukan, extremt snabba berg-o-dal banor och att jag föll från klippor och väntade i en evighet innan jag skulle krossas mot marken.
Mardrömmar har jag lidit av sen jag var liten. Var ofta jag vaknade upp på nätterna och grät av panik, men sen när jag har blivit äldre har jag kunnat blivit glad för att jag vet att det bara var en dröm. Men ibland så blir drömmarna för intensiva och för nära det känsliga i min värld och då kan ångesten hänga kvar i en hel dag. Men det är helt klart att jag bearbetar i drömmarna. Kanske skulle prata lite mer om mina innersta känslor och tankar, så kanske jag skulle få mer frid på natten? Men jag gillar inte att gnälla. Inte muntligt iaf.. "gnäll skriva" kan jag tydligen göra hela tiden :P

Drömde även att jag smockade i mig en massa bullar precis innan Anneli kom och väckte mig för att berätta att hon skulle iväg. Då vart jag glad att det bara var en dröm. *hehe*

För övrigt håller jag på och tvättar. Anneli vill gärna ställa upp och tvätta åt mig. Men min tvätt vill jag gärna tvätta själv. Sina egna skitiga kläder vill man att ingen annan rör.

Annars e dagen helt grå. Önskade att det var fint väder och att man kände några här.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Usch fy vilka mardrömmar! Som tur är så betyder inte drömarna särskillt mycket utan det är mer hjärnan som jobbar när man sover. Att lära känna folk kommer med tiden, du har ju bara bott där en vecka. =) Du bodde ju två till där, har du lärt känna dem ännu? Kram

2012-06-05 @ 15:15:55
URL: http://littlegila.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0