Dom tre orden.

Okej, nu har det inte blivit så mycket bloggande. Inget bilder som jag låvade eller uppdate ang familjehemmet heller. Men det hela har väl med att göra att jag inte haft någon ork eller lust. Och sen att internet segar gör inte saken bättre.
 
Anneli som jag bor hos pratade med han som tar hand om familjen på familjevårdstiftelsen och han hade tydligen förklarat för Anneli att det här är vanligt. Och både Anneli och familjevårdstiftelsen sa att dom visste att den här dagen skulle komma. Och sen kan man inte bestämma sådan här hur som helst. Vi måste ha ett team möte först.
Men nu när man har öppnat sig och berättat hur man känner och upplever saker så kan man slappna av. Så jag är glad över att jag endå sa hur jag kände. Men vi får se hur det blir med allt. Men just nu känns det bra.
 
Igår kom Annelis son, hans flickvänn och hans flickväns son. Riktigt trevliga och goa människor.
 
Idag har vi varit ner till till havet och dansat runt midsommarstången, eller tja.. jag satt mest och titta på och knäppte kort.
 
 
Sen har vi jort det vanliga som man brukar göra på midsommar.
Till kvällen så vart det jordgubbar och glass. Dagen i helhet har varit okej. Inte för att jag tyckte något var speciellt kul, utan för att jag för en gång skull kunde slappna av.
 
Anneli sa dom tre orden till mig idag och sa att hon är så glad över att jag har flyttat in hos dom..m.m. Det kändes naturligt och inte alls falskt. Men om ärligheten ska fram så tycker jag att ordet älskar kanske var lite för starkt, och alldeles för tidigt att säga. Men kul att hon känner så iaf :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0