Drömmar om Kissie...

Inatt hade jag värsta bästa drömmen. Jag drömde jag om att jag åkte typ ett flygande skepp som hade en stoor bubbelpool med Kissies. Och så var det massa andra bloggare där också. Men Kissie var det som bjöd mig. Och varje gång man flög över en stad så ställde sig Kissie upp och sjöng. Och alla applåderade. *haha* helt sjukt.

Och annledningen till varför det är sjukt är för att jag har drömt om henne två ggr tidigare. Ena drömmen var inte alls för länge sedan och då var vi bästa vänner. Hon var som vilken som hels i drömmen, super skön allstå.

Men varför alla dessa drömmar om henne? Kan det vara för att jag läser hennes blogg typ tre ggr om dagen?

Nej jag är inget stoort fan av henne. Men jag tycker hon är smart, rolig och cool. That´s it! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0