Drömmar.

Oftast när jag drömmer så vet jag att jag sover, att jag drömmer. Men ibland så är jag totalt osäker, och det är när drömmen känns för verklig.
Som natten som var så drömde jag att min syster Malin kom in till mig och sa något. Jag frågade henne om hon verkligen var där där, för jag var inte riktigt säker på att det var en dröm. Hon svara mig att hon är där, men jag kan inte se henne eller titta åt hennes håll, sen känner jag hennes naglar kittlas mot min kropp och det känns så jävla verkligt. Då får jag paniik, och jag försöker öppna ögonen och vakna.
Liknande drömmar händer mig ofta!

Och den senaste tiden drömmer jag att jag inte somnat, att jag ligger och vänder på mig och försöker sova. Sen vaknar man på riktigt och inser att det var en dröm. Skit drygt!

Men ibland så kan det vara en trevlig dröm, men att jag vet att jag drömmer, men jag finner mig bara i drömmen. Kan vara riktigt underhållande ibland... :)

Och ibland kan jag drömma något, men sen efter ett tag är jag osäker på om jag drömmer eller om det är verklighet. Och då kan jag hoppas på att det inte är en dröm om jag drömmer om något trevligt och att det är en dröm om jag drömmer om något otrevlig.

Men till min fråga. Är det fler som upplever samma sak?


Kommentarer
Postat av: Malin

Men den drömmen är inget att vara rädd för!! Det va ditt undermedvetna som berättade för dig, det jag alltid har sagt, att jag finns där för dig. ALLTID! Även om du inte kan se mig <3 <3

2012-06-18 @ 08:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0