Hellu!

Jag är så trött, skulle kunna sova ett bra tag till... Det är knappt att jag orkar skriva inlägget.

Inatt slapp jag mardrömmar och jag slapp vakna med ångest, som jag oftast brukar göra. Så skönt!!

Ja mycket mer skrivande en det här blev det inte. Delar med mig av en bild istället! :)



Juste d.. kan tillägga att jag hoppas att vi kan sjunga nationalsången och hissa flaggan idag utan att fega ur och tro att vi är rasistiska!! Att vi ska behöva byta sång för att det är rasistiskt e helt jävla sjukt!! Vem har sagt d? Säkert någon jävla Svenne banan som inte vågar stå för sina åsikter och borde packas ner i en IKEA kartong och stanna där. Om det är någon utlänning så ska han/hon fan packas ner i en banankartong och skickas hem igen. Och det skriver jag inte för att jag är rasistisk! För rasist e d sista jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0