Låtsas som ingenting.

Idag när Anneli kom och väckte mig så låtsades hon som ingenting. Allt var som vanligt. Efter att jag hade ätit frukost cyklade vi ner till Öands örtgård och handlade lite. Jag köpte en te burk, sommar te (luktar supergott), och en tvål (luktar juvligt). Ni ser på bilden. Var en jätte mysig affär men allt möjligt, allt från örter, blommor, te, oljor, tvåöar, saft, marmelad..m.m

Sen efter det så cyklade vi ner till Havet och badade. Japp, jag har tagit mitt första dopp den här sommaren :D
Det var skönt och behagligt i vattnet. Kanske för att solen har strålat här i tre dagar nu. Idag var det 24 grader i skuggan. Jisses. Plockade några små runda och lena stenar också. :)

Får fråga Anneli sedan hur hon tänker och vad dom på familjevårdstiftelsen sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0