Min lilla kärleks saga.

Jag var ute och cyklade på som en galning ner till centrum, just för att ge fläsket en omgång. Jag bestämmer mig för att gå in på banken för att ta ut lite pengar och höra om man kan beställa ett nytt kort till en annan adress än den man bor på. Jag tar en nummerlapp och bara kort där efter var det min tur. Svättig och röblommig går jag fram till kassan och där står en söt kille.. OMG tänkte jag och typ kunde inte få fram det jag ville få sagt. Mina tankar gick bara runt i huvudet "Tycker han jag är fet, syns det att jag svettas..m.m". Men han var så trevlig, tog sig tid och gjorde allt för att göra så att jag skulle få kortet till adressen som jag är på nu. Efter lite trassel och samtal så säger han att man inte får det, men att han fixade så att dom skickade kortet till dom på kontoret. Sen när jag skulle ta ut pengar berättar han att han måste lägga pengarna på sitt kort, för att sedan gå till bankomaten och hämta ut pengar till mig. För att dom hade inga pengar på banken. Jag tassade efter honom till bankomaten och undertiden så småpratade han med mig. Väl framme vid bankomaten så kollade jag ju självklart in hans rumpa och jag säger bara en sak, WOW! Hoppas han jobbar när jag ska hämta kortet. Då ska jag inte cykla som en galning innan. *hehe*




By the way. Jag har även köpt lite grejer så att jag kan få snygga naglar. Önskade att min syster Malin ♥ var här för då hade hon kunnat fixa mina naglar. Hon är duktig! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi. Ja du får cykla lite långsammare nästa gång ;)

2012-06-13 @ 00:05:07
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0