Öland.

Här sitter ju i ett trångt rum i en stuga långt bort från alla affärer på Öland.
Har hållt på att försöka få igång internet via min nya mobilen på datorn. Höll på som en galning och massa vänner försökte hjälpa mig. Och sen visade det sig att jag hade ju gjort rätt. Bara det att när jag trodde att jag klarat d så försökte jag koppa upp mig på nätet, men rutan kom inte upp. Men det var bara segt. Men nu funkar det skitbra :) Tack och låv, höll på att gråta blod när jag kom till öde Öland utan internet.
Nu ska jag inte ha sådan inställning, detta kanske blir trevligt.

Allt för många killar skryter om sina pengar, vill bara en sak, klänger för mycket och ringer bara på fyllan.. *suck*


Kommentarer
Postat av: Malin

Bara lugn! Snart kommer jag och Camilla och härjar runt lite med dig :D

2012-06-18 @ 08:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0