Second hand.

Idag var jag uppe tidigt, redan kl 08:00. Vadå tidigt!!?? Tänker ni nu, jag vet. :P Men jag vill gärna sova längre på dagarna. Fast man vet att man mår som bäst när man inte sover bort hela dagen.

Började dagen med en promenad. Trots regnet. Sen så var jag och tog prover. Fick sitta och väna där i 40 min, trots avtalad tid. Sen har jag varit till GBG och träffat min psykolog. Dagens samtalsämne var min låga självkänsla och pappa. Vart några tårar som vanligt.
Efter det vart det Second hand. Köpte en jättefin klänning som jag ska ha på midsommar, och köpte jag även lite annat. Skulle tagit bilder och visat, om jag hade köpt mobilen förut som jag skulle. Men jag vet ju inte riktigt än vilken operatör jag ska välja. 3 eller telenor?
Second hand är billigt och bra. Man vill ju inte spendera pengar på kläder som ändå kommer bli för stora sen.

Har även bokat en tid hos en syokonsulent, så jag kan plannera mina framtidsplaner inom plugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0